Ako doručujeme Vaše zásielky na Homa.sk

Kategórie
 
 
 
 
 

Ako doručujeme Vaše zásielky na Homa.sk

Krátky článok o tom, kde sme sa snažili zodpovedať Vaše časté otázky k doprave zásielok.

 

Vzhľadom na to, že sa nás stále pýtate ako doručujeme tovar, napriek tomu, že to máme v e-shope pod samostatnou kapitolou napísané, tak sme s rozhodli napísať tento krátky článok o tom, ako k Vám dopravujeme tovar.


V prvom rade treba uviesť,že v rámci Slovenska doručujeme tovar výhradne prostredníctvom prepravcu Slovenská pošta a.s. 

Prečo?

Dôvod tohto nášho rozhodnutia je jednoduchý. Žiadny iný prepravca na Slovensku nemá také široké pokrytie, ako Slovenská pošta a.s. Pričom samozrejmosťou je, že ponúka niekoľko možností prepravy v rámci svojich služieb. Preto naša spoločnosť preferuje tohto prepravcu.

V našom shope www.homa.sk máte niekoľko možností prepravy a preto si ich v skratke opíšeme.


 

Balík na poštu   

 Túto možnosť nemusíme ani nijako zvlášť opisovať, pozná ju každý z nás.

Jedná sa o klasicku zásielku, kde si zákazník vyberie možnosť - zaslať balík na ním vybranú pobočku Slovenskej pošty, kde si ju vyzdvihne.

Na vyzdvihnutie v tomto prípade má zákazník až 18 dní, kedy bude zásielka uložená na vybranej pobočke pošty. Po uplynutí tejto úložnej doby sa zásielka vráti späť k nám, ako odosielateľovi.

Tu treba uviesť, že akonáhle odošleme takúto zásielku k Vám na poštu, automaticky od prepravcu obdržíte email a sms správu na Vami uvedené telefóne číslo, že prepravca prijal zásielku na doručenie k Vám a následne Vám príde email a sms, kde máte uloženú zásielku t.j. na akej pobočke.

Navyše náš e-shop www.homa.sk Vám pri tvorbe objednávky pri možnosti -balíka na poštu ponúka v predmetnej kolónke rôzne miesta a pobočky pošty (viď.obrázok)


Takže napr. v prípade, že sa cez deň zdržiavate v práci v inom meste, alebo mieste a máte po blízku inú pobočku pošty, kde to máte bližšie, tak si jednoducho vyberiete pobočku pošty k Vám najbližšie, alebo ktorá Vám vyhovuje a mi Vám zašleme Vašu zásielku na túto pobočku.


 

BalíkoBox Slovenskej pošty.

 Je to ďalšia možnosť tzv. „balíka na poštu“ , ktorou Slovenská pošta rozšírila svoje služby a ponúkame ju štandardne v možnosti prepravy - Balík na poštu.  Všetky pobočky tejto služby sú v ponuke rolovacieho menu pri preprave „balík na poštu“.

Tu treba ale uviesť niekoľko dosť podstatných vecí.

Jednoduchá, rýchla, bezpečná a maximálne efektívna služba je ideálna v prípade, že si adresát chce sám zvoliť čas a miesto doručenia zásielky, bez ohľadu na otváracie hodiny pošty či možnosti kuriéra.  Po celom Slovensku je sprevádzkovaných viac ako  20BalíkoBOXov, ktoré sa nachádzajú na strategických miestach s výbornými možnosťami parkovania, navyše sa sieť neustále rozširuje.

Podmienkou dodania zásielky do BalíkoBOX-u je uvedenie mobilného telefónneho čísla adresáta, na ktoré mu bude zaslaná potvrdzujúca SMS správa. Tá okrem označenia balíka, uvedenia konkrétneho BalíkoBoxu a lehoty na vyzdvihnutie, obsahuje PIN kód na otvorenie schránky. Po jej prijatí si môže zásielku z BalíkoBOXu zákazník vyzdvihnúť do 3 kalendárnych dní, zadaním kódu z SMS správy.

V prípade Balíka/Expres zásielky na dobierku adresát zaplatí požadovanú sumu platobnou kartou!!!

Ak si ho v tejto lehote nepreberie, balík bude odoslaný a uložený na pošte prislúchajúcej k danému BalíkoBoxu, o čom bude adresát informovaný SMS správou.

Pozor! V tomto prípade doručenia však môže mať zásielka maximálne rozmery 60x50x45 cm !!!

V opačnom prípade poštový zamestnanec Vašu zásielku odovzdá na pobočku pošty pod ktorú spadá Vami vybraný BalíkoBox. O tejto zmene bude zákazník informovaný sms.


 

Poštový kuriér

 V tomto prípade Vám zásielku doručí poštový kuriér na Vami zvolenú adresu, resp. miesto kde si zásielku chcete prevziať. Jednoduchá a rýchla preprava. Samozrejmosťou je taktiež notifikačný email a sms o doručovaní Vašej zásielky. Navyše v možnostiach tejto prepravy je aj to, že v naliehavých prípadoch, resp ak z nejakého dôvodu, si neviete prevziať zásielku, alebo Vás kuriér nezastihne, tak Vašu zásielku uloží na pobočke Slovenskej pošty prislúchajúcej k Vašej adrese doručenia, kde bude Vaša zásielka pripravená na Vaše prevzatie.

 

Týmto sme v skratke zhrnuli ako funguje doručovanie Vašich zásielok a v prípade, že máte, alebo by ste chceli vedieť viac o preprave zásielok, stačí navštíviť www.posta.sk kde sa dozviete viac o preprave zásielok.

Cena za prepravu je v našom e-shope stanovená jednotne na 4,50 € za zásielku. Treba si však uvedomiť, že naša cena za zásielku už obsahuje napríklad poplatok za dobierku a je jednotná, či má balík 1kg, alebo 25kg a nie ako v iných e-shopoch, kde máte napr. pripočítaný poplatok za dobierku atď….

Jedinou podmienkou je, že zásielka nesmie prekročiť 30kg v opačnom prípade kontaktujeme zákazníka a cena za prepravu sa stanovuje individuálne. Navyše u nás pri platbe na bankový účet, alebo online platbe prostredníctvom platobnej brány je cena prepravy len 3,80 €

Nezabudnite, že u nás pri Vašom nákupe nad 35 € máte dopravu Vášho tovaru ZDARMA!!!

V prípade, že sa vyskytne nejaký problém s Vašou zásielkou neváhajte nás kontaktovať na homa@homa.sk, alebo tel.čísle 0918 301 777.


Prajeme Vám príjemné nakupovanie na Homa.sk

 

 

 
 
 

Registrujte sa a získajte zľavu 7% navyše !!!

Doprava pri nákupe nad 40,-€  ZADARMO !!!  

 

Možnosť objednania tovaru cez SMS správu

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia