JARNÉ ZĽAVY.🪺🐰🐣 Do 1.5. 2024 nakupujete na homa.sk v ZĽAVE 21%, ktorá platí na celý sortiment (KÓD H21) + pri nákupe nad 35 € za DOPRAVU NEPLATÍTE.😍
Odpovede na Vaše otázky
1. Príde mi potvrdenie o zadaní objednávky a o expedícii tovaru?
Áno. Potvrdenie o prijatí objednávky Vám príde automaticky po odoslaní Vašej objednávky formou e-mailu na adresu, ktorý ste uviedli pri tvorbe objednávky. V prípade, že ho nemáte vo svojej emailovej schránke, skontrolujte si zložku SPAM. V závislosti od nastavenia e-mailového klienta sa občas môže stať, že sa pošta presunie práve do tejto zložky.
Ak tovar vyexpedujeme k Vám, odošleme Vám o tom e-mail.
Naši prepravcovia Vám navyše zašlú notifikačnú správu ako aj e-mail o prijatí zásielky a tiež o čase jej dodania.
V prípade, že nemáte tento e-mail, ale sú nejaké nezrovnalosti, kontaktujte nás na homa@homa.sk
2. Kedy mi príde objednaný tovar?
Objednaný tovar odosielame spravidla nasledujúci pracovný deň. Víkendové objednávky odosielame v pondelok nasledujúci po víkende.
Tovar je väčšinou zákazníkovi dodaný hneď na druhý deň po odoslaní z nášho skladu. Maximálna doba doručenia tovaru je 2-5 pracovných dní. Objednávky odoslané ako „balík na poštu“ sú tiež hneď na druhý pracovný deň na Vašej pošte. V predvianočnom čase sa dodacie lehoty predlžujú cca o 2-3 dni vzhľadom na naše možnosti a kapacity prepravných spoločností. V prípade nedostatku tovaru, alebo dlhšej dodacej lehoty bude zákazník informovaný mailom.
4. Nebol/a som upozornená na zásielku uloženú na pošte a pošta vracia zásielku späť k Vám. Ako mám postupovať, ak zásielku chcem?
V prvom rade nie je možné, aby ste nedostali informáciu o tom, že Vaša zásielka bola uložená na pošte!
Systém prepravcu totiž automaticky generuje ako sms správy o Vašej zásielke uloženej na pošte, tak aj e-mail o tejto zásielke. Ak Vám prišiel e-mail o tom, že objednávka je prijatá, odoslaná atď., tak máte určite aj e-mail o tom, že Vaša zásielka je uložená na pošte.
Ak nastane napriek tomu tento prípad, tak nás kontaktujte na email homa@homa.sk, alebo telefónnom čisle +421 918 301 777 a problém sa vyrieši opätovným odoslaním.
5. Pri preberaní zásielky sa zistí poškodenie zásielky. Ako postupovať?
V prípade, že zistíte, že Vaša zásielka pri preberaní javí známky poškodenia, doporučujeme ju reklamovať pramo na mieste u prepravcu.
O Vašej reklamácii je prepravca povinný spísať „škodový záznam o poškodení zásielky“.
V tomto prípade máte právo túto zásielku otvoriť priamo na mieste a skontrolovať, či neprišlo k poškodeniu tovaru. Ak nie, tak si zásielku prevezmete.
Ak sa stane, že zásielka je poškodená, tovar nepreberajte, prepravca spíše škodový zápis a bude to riešiť s našou spoločnosťou ako reklamáciu.
V tomto prípade, aby nedošlo k zbytočnému predĺženiu Vašej objednávky, nás kontaktujte na homa@homa.sk, alebo na telefónom čísle +421 918 301 777 a my Vám zašleme novú zásielku.
6. Ako mám reklamovať tovar?
Najrýchlejší spôsob, ako reklamovať tovar, je prostredníctvom „reklamačného formulára“ umiestneného v „zákazníckom servise“ na našej stránke!
7. V akej dobe bude riešená moja reklamácia a kam mám zaslať reklamovaný tovar?
V prípade, že nám bude zaslaná reklamácia, tak tú riešime hneď v deň jej prijatia!
POZOR!!!
Zásielky s reklamovaným tovarom neposielajte na našu adresu!! Prípadný reklamovaný tovar si u zákazníkov vyzdvihujeme sami!!
Celý postup reklamácie sa upresňuje telefonicky so zákazníkom.
8. Vrátenie tovaru - ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
V rámci zákona o odstúpení od zmluvy nám môžete nepoškodený a nepoužitý tovar vrátiť v lehote 30 dní od doručenia Vašej zásielky, na našu adresu:
Euro Star s.r.o.
Stará Vajnorská 17,
831 04 Bratislava
Tovar nám zašlite spolu tlačivom Odstúpenie od zmluvy a zašlite na uvedenú adresu. Balík bude knám doručený a my Vám v lehote 14 dní vrátime peniaze za objednávku. Odstúpenie od zmluvy môže byť aj čiastočné. Nemusíte vrátiť celú objednavku, ale len jej časť, čo uvediete v tlačive - Odstúpenie od zmluvy.
Odstupujúci od kúpnej zmluvy bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Tovar nesmie byť vypraný!
Ak je tovar poškodený treba využiť Reklamačný formulár, ktorý je tu na webe, alebo reklamáciu napisať na objednavky@homa.sk.
V prípade otázok nás kontaktujte na
9. Kde a ako zistím, či je tovar skladom?
Na našej stránke je pri každom tovare jeho stav. Tovar, ktorý je umiestnený na stránke, je z 98% SKLADOM!!!
V prípade, že ponúkame tovar, ktorý nie je momentálne skladom, tak pri každom takomto produkte je uvedená doba v akej Vám bude odoslaný (napr. 2-3 dni).
Momentálne neponúkame tovar, ktorý nemáme skladom, preto aj odosielame tovar hneď a máme krátke doručovacie doby.
Ak Vás na stránke zaujme tovar, ale chceli by ste ho napríklad v inom rozmere, alebo farbe a nenájdete ho na e-shope, kľudne nám napíšte e-mail na homa@homa.sk s dotazom a my Vás budeme kontaktovať, či vieme, alebo sme schopný splniť Vašu požiadavku.
10. Mám kód ku kupónu na zľavu, kde a ako si ho môžem uplatniť?
V prípade, že vlastníte kupón na zľavu, alebo akciu, tak tento kód vložíte do príslušného políčka pri Vašej objednávke, ktorý sa nachádza v nákupnom košíku.
11. Akým iným spôsobom si môžem od Vás objednať tovar?
Ak máte záujem o náš tovar a neviete si ho objednať cez náš e-shop, môžete tak urobiť týmito spôsobmi:
- Telefonicky alebo SMS- správu na číslo +421 918 301 777 :
v texte správy musíte uviesť o aký produkt máte záujem (kod produktu), množstvo v ks, spôsob dopravy, ako aj kompletné údaje na doručenie (meno, adresu, email, tel.kontakt atď)
- Cez e-mail objednavky@homa.sk :
v maili je potrebné uviesť tie isté údaje, ako v sms-správe.