Časté otázky - Homa SK

Kategórie
 
 
 
 
 

Odpovede na Vaše otázky

 

1.Príde mi potvrdenie o zadaní objednávky a o expedícii tovaru?

Áno. Potvrdenie o prijatí objednávky Vám príde automaticky po odoslaní Vašej objednávky formou emailu na adresu, ktorý ste uviedli pri tvorbe objednávky.V prípade, že ho nemáte vo svojej emailovej schránke, skontrolujte si zložku „spam“ vo Vašom emailovom klientovi. Občas v závislosti od nastavenia emailového klienta sa môže vyskytnúť, že Vám túto poštu klient vloží do spamu.

Ak tovar vyexpedujeme k Vám, odošleme Vám o tom email, že Vaša objednávka je na „ceste-expedovaná“.

Navyše naši prepravcovia Vám zašlú aj notifikačnú správu ako aj email o tom, že prijali od nás zásielku pre Vás, ako aj správu, resp. email o čase dodania Vašej zásielky.

V prípade, že nemáte tento email, ale sú nejaké nezrovnalosti kontaktujte nás na homa@homa.sk

 

2.Kedy mi príde objednaný tovar?

Tovar objednaný do 12:00 hod. pracovného dňa, odosielame spravidla ešte v ten istý pracovný deň. Objednávky prijaté po 12:00 hod. pracovného dňa odosielame nasledujúci deň.  Víkendové objednávky odosielame v pondelok nasledujúci po víkende.

Tovar je zákazníkovi dodaný spravidla hneď na druhý deň po odoslaní z nášho skladu. Maximálna doba doručenia tovaru je spravidla 2-5 dni.

Objednávky odoslané ako „balík na poštu“ sú spravidla tiež hneď na druhý pracovný deň na Vašej pošte.

 

3.Ako dlho bude balík uložený na pošte v prípade zásielky „ balík na poštu“ ?

Zásielky odoslané ako „ balík na poštu“ sú spravidla nasledujúci deň na Vašej pošte pripravené k odberu. Zásielka bude štandardne uložená na Vašej pošte 18 dní.V tejto dobe si môžete zásielku vyzdvihnúť. Po ukončení odbernej doby nám pošta vráti späť na našu adresu Vašu nevyzdvihnutú zásielku.

 

4.Nebol/a som upozornená na zásielku uloženú na pošte a pošta vracia zásielku späť k Vám. Ako mám postupovať, ak zásielku chcem?

V prvom rade nie je možné, aby ste neboli informovaný o tom, že Vaša zásielka bola  uložená na pošte !

Systém prepravcu totiž automaticky generuje ako sms-správy o Vašej zásielke uloženej na pošte, tak aj email o tejto zásielke.Ak Vám prišiel email o tom, že objednávka je prijatá, odoslaná atď., tak máte určite aj email o tom, že Vaša zásielka je uložená na pošte.

Ak nastane napriek tomu tento prípad, tak nás kontaktujte na email homa@homa.sk, alebo telefónnom čisle  +421 918 301 777 a problém sa vyrieši opätovným odoslaním.

 

5.Pri preberaní zásielky sa zistí poškodenie zásielky. Ako postupovať?

V prípade, že zistíte, že Vaša zásielka pri preberaní javí známky poškodenia, doporučujeme reklamovať ihneď túto vec na mieste s prepravcom.

O tejto Vašej reklamácii je prepravca povinný spísať s Vami „škodový záznam o poškodení zásielky“.

Máte právo v tomto prípade otvoriť priamo na mieste túto zásielku a skontrolovať, či neprišlo k poškodeniu Vášho tovaru. Ak nie, tak si zásielku prevezmete.

Ak sa stane, že zásielka je poškodená, tovar nepreberajte, prepravca spíše škodový zápis a bude to riešiť s našou spoločnosťou ako reklamáciu.

V tomto prípade, aby nedošlo k zbytočnému predĺženiu Vašej objednávky nás kontaktujte na homa@homa.sk, alebo na telefónom  čísle +421 918 301 777 a my Vám zašleme novú zásielku.

 

6.Ako mám reklamovať tovar?

V prípade, že chcete reklamovať Vašu zásielku, tak postupujte podľa „reklamačného poriadku“, ktorý je na stránke www.homa.sk v sekcii „informácie“.

Najrýchlejší spôsob ako reklamovať tovar je prostredníctvom „reklamačného formulára“ umiestneného v  „zákazníckom servise“ na našej stránke!

 

7.V akej dobe bude riešená moja reklamácia a kam mám zaslať reklamovaný tovar?

V prípade, že nám bude zaslaná reklamácia, tak tú riešime hneď v deň jej prijatia! 

Preto doporučujeme, aby ste si pred odoslaním reklamačného formulára prečítali náš „reklamačný poriadok“ a tým takto urýchlili a zjednodušili Vašu reklamáciu.

POZOR !!!

Zásielky s reklamovaným tovar neposielajte na našu adresu !!  Prípadný reklamovaný tovar si u zákazníkov vyzdvihujeme sami!!

Celý postup reklamácie sa upresňuje telefonicky so zákazníkom.

 

8.Kde a ako zistím, či je tovar skladom?

Na našej stránke je pri každom tovare jeho stav na našom sklade. Tovar  ktorý je umiestnený na stránke je z 98%  SKLADOM!!!

V prípade, že ponúkame tovar, ktorý nie je momentálne skladom, tak pri každom takomto produkte je uvedená doba v akej Vám bude odoslaný (napr. 2-3 dni).

Momentálne neponúkame tovar, ktorý nemáme skladom, preto aj odosielame tovar hneď a máme krátke doručovacie doby.

Ak Vás na stránke zaujme tovar, ale chceli by ste ho napríklad v inom rozmere, alebo farbe a nenájdete ho na e-shope, kľudne nám napíšte email na homa@homa.sk  s dotazom a my Vás budeme kontaktovať, či vieme, alebo sme schopný splniť Vašu požiadavku.

 

9.Registroval som sa na starom webe, ako sa môžem teraz prihlásiť v tomto novom ?

Ak sa nemôžete prihlásiť na našom novom webe a bol ste zaregistrovaný v starom, odporúčame Vám vygenerovať nové heslo a následne sa prihlásiť.

Bohužiaľ prechodom na nový systém, sme preniesli registrovaných zákazníkov aj s údajmi, ale nie kompletnými – heslo na prihlásenie. Keďže Vaše heslá su u nás zašifrované a ani mi ich nevidíme, nebolo možne preniesť všetky údaje do nového systému, preto vznikol aj tento problém.

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie, ale máme snahu sa zlepšovať a preto sme vytvorili aj tento nový shop.

 

10.Mám kód ku kupónu na zľavu, kde a ako si ho môžem uplatniť?

V prípade, že vlastníte kupón na zľavu, alebo akciu, tak tento kód vložíte do príslušného políčka  pri Vašej objednávke, ktorý sa nachádza v nákupnom košíku.

 

11.Akým iným spôsobom si môžem od Vás objednať tovar?

Ak máte záujem o náš tovar a neviete si ho objednať cez náš e-shop, môžete tak urobiť týmito spôsobmi:

  • Cez sms- správu na číslo +421 918 301 777 :

 v texte správy musíte uviesť o aký produkt máte záujem(kod produktu), množstvo v ks, spôsob dopravy, ako aj kompletné údaje na doručenie (meno, adresu, email, tel.kontakt atď)

v emaily je potrebné uviesť tie isté údaje, ako v sms-správe.

  • Cez našu facebook stránku a to prostredníctvom odoslania správy, v ktorej uvediete všetky spomínané údaje, ako pri tvorbe objednávky na e-shope.

 

 
 
 

Registrujte sa a získajte zľavu 7% navyše !!!

Doprava pri nákupe nad 40,-€  ZADARMO !!!  

 

Možnosť objednania tovaru cez SMS správu

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
google-site-verification: googledfbda49e3cc87b47.html
Plná (Desktop) verzia